ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian

  • masa pelepasan:2024-02-17 21:15:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:488
  • Penerangan pantas:

    Manaus,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman te

Kandungan artikel

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

ManausPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

BusseltonLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Pasukan pengubah kuasa


ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian dan aplikasi



Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,ManausParameter pengubah jenis kering SCB,ManausTransformer dan semasa, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Jabatan KewanganTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal,ManausPenukar jenis kering tenggelam minyak, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian dan aplikasi



Sebab api dalam pengubah kuasa

Jabatan PemasaranSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

ManausBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

ManausMaklumat produk lain
  • XinqiuPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengekalkan musim

    XinqiuPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengekalkan musim

  • XinqiuJembatan boarding yang boleh dikembalikanAnalisis prospek pembangunan industri

    XinqiuJembatan boarding yang boleh dikembalikanAnalisis prospek pembangunan industri

  • New OrleansJembatan boarding tetap tanahOperasi dan penggunaan spesifikasi

    New OrleansJembatan boarding tetap tanahOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • New OrleansPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiBagaimana menangani nilai kren yang menghada

    New OrleansPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiBagaimana menangani nilai kren yang menghada

  • New OrleansPlatform angkat aliran aluminumSebab utama soalan

    New OrleansPlatform angkat aliran aluminumSebab utama soalan

  • Saryaghash1600KVA transformer priceLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan

    Saryaghash1600KVA transformer priceLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan

  • DonggangPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

    DonggangPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

  • DonggangJembatan naik HuangshiApa yang mempengaruhi kesan dan hayat perkhidmatan

    DonggangJembatan naik HuangshiApa yang mempengaruhi kesan dan hayat perkhidmatan

  • segera:Peringatan: Maklumat ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian memberi anda ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian oleh syarikat kami, perkhidmatan ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian. ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ManausDiagram struktur pengubah tenggelam minyakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!